Hybrid autóba motor-melegítő? Igen, hasznos!

A Motor melegítő egy rendkívül hasznos extra lehet, főleg télen.

Kevés dolgok egyike aminek csak előnye van:

  • meleg motort indítunk (hideg indítási motorkopás így elkerülhető)
  • kedvezőbb fogyasztás (főleg téli hónapokban)
  • szinte azonnal lehet fűteni az utasteret
  • növekszik a jármű élettartama

Több cég kínál hasonló megoldást, most a DEFA költséghatékony rendszerét szeretném bemutatni. Ez a rendszer a következő modellekbe használható:

  • Toyota Yaris HSD 2012-től
  • Toyota Prius/+ 2009-től
  • Toyota Auris Hybrid
  • Toyota Rav4 Hybrid
  • Lexus Ct200h
  • Lexus IS300h
  • Lexus GS300h
  • Lexus RC300h
  • Lexus RX450h

A használat feltétele, hogy az autó közelében rendelkezésre álljon egy 220V-os aljzat, nem kell, hogy az autónk a garázsba álljon, elég az udvaron egy hosszabbító is. Hasznos extra egy időkapcsoló, ezzel pontosan betudjuk állítani, hogy  mire legyen meleg az autónk motorja.

Fűtött garázsban(15C) a 300W-os melegítő patron 2-3 óra alatt végzi el a munkát, szabadban 0-fok környékén ez akár 5 óra is lehet.

Nagyon fontos tudni, hogy a melegítő egység semilyen módon nem kapcsolódik az autónk elektromos hálózatához, attól teljesen független, garanciát nem befolyásoló tényező.

Beépítése ~2órát vesz igénybe, anyagköltség és telepítési költség együttesen 90.000ft szakműhelyünkben.

Gondoskodhatunk egy olyan ötletes kiegészítőről is, ami arra szolgál, hogy ha nincs kihúzva a kábel, akkor „kihúzza”: Tolatásnál automatikusan kijön a helyéről a csatlakozó.

2 hozzászólás “Hybrid autóba motor-melegítő? Igen, hasznos!” bejegyzéshez

  1. Budakalászon lakom , kit ajánlotok a motor melegítő beszerelésére, Toyota prius 1,8 2015- ös Calixrol van szó minden gyári uj.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük