A Motor melegítő egy rendkívül hasznos extra lehet, főleg télen.
Kevés dolgok egyike aminek csak előnye van:
- meleg motort indítunk (hideg indítási motorkopás így elkerülhető)
- kedvezőbb fogyasztás (főleg téli hónapokban)
- szinte azonnal lehet fűteni az utasteret
- növekszik a jármű élettartama
Több cég kínál hasonló megoldást, most a DEFA költséghatékony rendszerét szeretném bemutatni. Ez a rendszer a következő modellekbe használható:
- Toyota Yaris HSD 2012-től
- Toyota Prius/+ 2009-től
- Toyota Auris Hybrid
- Toyota Rav4 Hybrid
- Lexus Ct200h
- Lexus IS300h
- Lexus GS300h
- Lexus RC300h
- Lexus RX450h
A használat feltétele, hogy az autó közelében rendelkezésre álljon egy 220V-os aljzat, nem kell, hogy az autónk a garázsba álljon, elég az udvaron egy hosszabbító is. Hasznos extra egy időkapcsoló, ezzel pontosan betudjuk állítani, hogy mire legyen meleg az autónk motorja.
Fűtött garázsban(15C) a 300W-os melegítő patron 2-3 óra alatt végzi el a munkát, szabadban 0-fok környékén ez akár 5 óra is lehet.
Nagyon fontos tudni, hogy a melegítő egység semilyen módon nem kapcsolódik az autónk elektromos hálózatához, attól teljesen független, garanciát nem befolyásoló tényező.
Beépítése ~2órát vesz igénybe, anyagköltség és telepítési költség együttesen 90.000ft szakműhelyünkben.
Gondoskodhatunk egy olyan ötletes kiegészítőről is, ami arra szolgál, hogy ha nincs kihúzva a kábel, akkor „kihúzza”: Tolatásnál automatikusan kijön a helyéről a csatlakozó.
Budakalászon lakom , kit ajánlotok a motor melegítő beszerelésére, Toyota prius 1,8 2015- ös Calixrol van szó minden gyári uj.
Nincs élő üzleti kapcsolatunk arrafelé, de véleményem szerint egy jobb érzésű autószerelő be tudja szerelni.